דף הבית » כללי » טיפול PRP – השיטה החדשנית
טיפול PRP

טיפול PRP – השיטה החדשנית

טיפול PRP עושה שימוש בפלזמה עשירה בטסיות דם כרוך בנטילת דגימת דם מהמטופל או המטופלת שעוברים את ההליך. במסגרת הטיפול מתבצעת הפרדה של טסיות הדם מהפלזמה, ואז הזרקה חוזרת של הטסיות חזרה למקום הייעודי בגוף. מטרת טיפול PRP היא לעורר ריפוי והתחדשות רקמות. איך זה עובד? המשיכו לקרוא וגלו.

אילו סוגים של טיפול PRP קיימים היום?

טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם (PRP) הוא סוג של רפואה רגנרטיבית שתפסה תאוצה בתחום הרפואי. הוא משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים, כולל כאבים כרוניים, מתיחות בשרירים וקרעים ברצועות. טיפול ב-PRP משתמש בטסיות הדם של המטופל עצמו כדי לקדם ריפוי והתחדשות ברקמות פגועות ולעורר תהליכי צמיחה וגדילה. מטרת הטיפול ב-PRP היא לעזור לגוף לרפא את עצמו באופן טבעי, ללא צורך בניתוח או בטיפולים פולשניים אחרים. ישנם מספר סוגים שונים של טיפול ב-PRP פופולריים היום, כל אחד עם היתרונות הייחודיים שלו והמטרה לשמה הוא מבוצע.

כמה סוגים של טיפולי PRP הם:

טיפול PRP לעור הפנים

כאשר מדובר בטיפול PRP לעור הפנים, הוא מסייע לעורר את ייצור הקולגן ולשפר את המרקם והגוון של העור. טיפול זה מתאים לכל מי שמחפש להפחית קמטים, קמטים עדינים, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים. כמו כן, טיפול PRP יכול לשמש גם לטיפול בצלקות אקנה ולשיפור מראה הפנים הכללי.

מניעת התקרחות וחידוש צמיחת שיער

טיפול PRP מתאים לגברים ולנשים כאחד שחווים נשירת שיער או דילול. זה יעיל ביותר באלה עם סימנים מוקדמים של התקרחות, כמו גם באלה עם דפוסים גנטיים של התקרחות כגון התקרחות גברית או התקרחות נשית. אנשים שעברו טיפולים לא מוצלחים קודמים לנשירת שיער עשויים להיות גם מועמדים מתאימים לטיפול PRP.  

רוצים לדעת עוד לגבי טיפול PRP והשימושים השונים שלו? naturalook מרכזים עבורכם את כל המידע החשוב במקום אחד.

טיפול PRP לפרקים ושרירים

המועמדים המתאימים ביותר לטיפול PRP למטרות אורתופדיות הם אנשים אשר סובלים מכאבים כרוניים או שיש להם פציעה שלא הגיבה לטיפולים מסורתיים כמו פיזיותרפיה או תרופות. PRP יכול לשמש גם למצבים כמו דלקת פרקים, דלקת גידים, נקעים ברצועות, מתיחות שרירים ונזק עצבי. בנוסף, ניתן להשתמש בו כדי לסייע בריפוי פצעים והתחדשות רקמות לאחר ניתוח או טראומה. 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן